دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

بررسی تسهیلات و امکانات چری تیگو۵

تسهیلات

کروز کنترل سرعت ثابت
محدوده تنظیم سرعت کروز کنترل ثابت: 40-130 کیلومتر در ساعت. هنگام رانندگی با سرعت ثابت می توانید پاهای خود را کاملاً شل کرده و از رانندگی لذت ببرید.

سیستم شروع یک دکمه + سیستم ورود بدون کلید
سیستم ورود بدون کلید Valeo و سیستم شروع یک دکمه احساس خوبی به شما می دهد.

چراغ مه شکن فرمان هوشمند برای کمک به روشنایی
هنگام چرخش ، چراغ های مه شکن با جهت چرخش به طور خودکار روشن می شوند و باعث می شود که دید دید راننده واضح باشد و ایمنی عبور و مرور افزایش یابد.

دنبالم کن خونه
عملکرد کاربر پسند Follow Me Home پس از پارک کردن وسیله نقلیه و آماده شدن برای رفتن به خانه شبانه ، راه را به خانه شما روشن می کند.

آینه تاشو دید عقب
آینه دید عقب را می توان با استفاده از کلید بی سیم و سوئیچ کنترل داخل تا زد و باز کرد ، بنابراین با استفاده از سطح مناسب و فزاینده از ایجاد خراش جلوگیری می کند.

کاملاً جدید سیستم رانندگی اتصال متقابل Cloudrive
سیستم جدید رانندگی اتصال متقابل Cloudrive با عملکردهایی مانند دوربین دید عقب ، سرگرمی ویدئویی و ارتباط بلوتوث و غیره یکپارچه شده است.

صفحه نمایش لمسی رنگی Super 8 اینچی DVD واقعی
این صفحه نمایش لمسی رنگی و واقعی DVD 8 اینچی ، پر از فناوری و مد ، با سیستم تعامل چند رسانه ای ادغام شده و اطلاعات عظیمی را ارائه می دهد.

فضای ذخیره سازی
حداکثر 30 فضای ذخیره سازی در داخل قرار گرفته است که نیازهای مختلف را برآورده می کند و ماشین شما را تمیز و مرتب نگه می دارد.

فضای باز با کارایی بالا
محفظه چمدان قابل انعطاف: صندلی عقب از نوع اسپلیت 4/6 با عملکرد تاشو ؛ 1000 انعطاف پذیر انعطاف پذیر از فضای ذخیره سازی عظیم ، که برای خانه و مسافرت عملی و قابل تأمل است.

منبع مطلب: cheryco