دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

ویژگی‌های فضای داخلی و خارجی چری تیگو۷!!!

فضای خارجی

بدن هیدرودینامیکی H.D.S

بدنه اسپورت H.D.S الهام خود را از انرژی آبی طبیعت می گیرد. با داشتن آب روان به عنوان عنصر طراحی ، خطوط بدن را در جریان آب نشان می دهد در حالی که حرکت حرکت به جلو را نشان می دهد ، ترکیبی کامل از سختی و نرمی ایجاد می کند.

سپر جلوی مواج دو قوس

یک نوار کروم شده از میان توری های دو قوس و موج دار عبور می کند ، مانند یک “پل” بر روی یک دریاچه درخشان ، لمس های ساده و در عین حال ظریف را به وسیله نقلیه اضافه می کند.

چراغ جلو Trident Xenon

چراغ جلو به عنوان Trident افسانه ای Poseidon شکل گرفته و با نوعی سبک ، تیز به نظر می رسد ، که ضمن نمایش قدرت یک SUV ، مد مدرن را با زیبایی طبیعی ترکیب می کند. در مقایسه با لامپ های هالوژن معمولی ، چراغ های جلو زنون چهار برابر شدت بیشتری با یک سوم مصرف انرژی کمتر نور منتشر می کنند.

کمر موج مانند

مانند رد موج هایی که قایق بادبانی با سرعت از آب عبور می کند ، کمر در هر دو طرف از لامپ چراغ راهنما در سراسر بدن تا دم امتداد دارد و یک نیروی فوق العاده پویا و دعوت کننده را بیان می کند.

چراغ عقب LED پنجه ببر

چراغ عقب زاویه دار پنجه ببر ، که به تازگی برای انعکاس مفهوم برند چری طراحی شده است ، سه نوار نور را به شکلی نوآورانه ادغام می کند که وجود چشمگیری را ایجاد می کند. چراغ عقب LED همچنین از سرعت شارژ بالا و طول عمر بالایی برخوردار است.

فضای داخلی

کنسول مرکزی به شکل بال

داشبورد مانند عقابی که بالهای خود را باز می کند به دو طرف کشیده شده و حس قدرت را منتقل می کند. داشبورد فرعی ، با طراحی ابتکاری و ساختار منحصر به فرد ، درست مانند یک ناو هواپیمابر است که سفر خود را آغاز کرده است!
با استفاده سخاوتمندانه از رنگ پیانو و رنگ های متنوع برای گزینه ، سبک شیک و خنک را بیان می کند. مواد نرم جدید ، که سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت است ، احساس لمسی چرم را به ارمغان می آورد.

تریم داخلی اسپرت و باحال

این ورزش به طور واضح در تزئینات داخلی دو رنگ با روح نجیب انگلیسی و همچنین دوخت دوتایی نفیس و شیک منعکس شده است.

منبع cheryinternational