دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

بررسی امنیت چری تیگو۷!!!

ایمنی

360 درجه سیستم دوربین پانوراما تمام وقت

سوئیچ آسان بین نمای پانوراما و نماهای مستقل از چهار دوربین به شما امکان می دهد تا در زمان واقعی محیط اطراف را کنترل کنید ، بنابراین ناحیه کور را در لاین با عرض محدود و هنگام پارک با فرمان به حداقل می رسانید.

تصویربرداری معکوس با کیفیت بالا و رادار همه کاوشگر هشت بعدی

نمای واضح شرایط جاده پشت ، مشاهده دقیق فواصل اطراف را امکان پذیر می کند ، که پارکینگ را آسان تر می کند.

چراغ مه شکن فرمان هوشمند

هنگام چرخش ، چراغ های مه شکن با فرمان به طور خودکار روشن می شوند و باعث می شود دید دید راننده شفاف و ایمنی عبور و مرور افزایش یابد.

اعلانهای شیفت

نمایش بصری “Shift Up / Down” عملکرد بهینه موتور و گیربکس را امکان پذیر می کند ، بنابراین از ماشین شما محافظت بهتر می کند ، ضمن اینکه رانندگی مناسب تر از محیط زیست است ، باعث کاهش مصرف سوخت می شود.

BOSCH ESP 9.1 به عنوان استاندارد برای همه انواع

این بهترین ثبات چرخ ها و عملکرد دقیق فرمان را تضمین می کند ، در حالی که ویژگی هایی مانند ABS ، EBD و TCS را برای ایمنی تضمین شده ادغام می کند.

Hill-start Hold Control (HHC)

هنگام شروع از تپه ، HHC مانع از لغزش وسیله نقلیه در عرض 2 ثانیه پس از آزاد شدن پدال ترمز می شود و به این وسیله اجازه می دهد تا خودرو به راحتی شروع به کار کند.

سیستم کنترل فشار تایر (TPMS)

TPMS فشار تایر را در زمان واقعی و به طور خودکار در حین رانندگی کنترل می کند تا ایمنی رانندگی را تضمین کرده و طول عمر تایر را افزایش دهد.

100-0 کیلومتر در ساعت فاصله ترمز 39.70 متر

تجربه ترمز دلخواه برای جلوگیری از تصادفات فراهم می شود ، بنابراین راننده ایمن تر و با اطمینان تر می شود.

C-NCAP ایمنی پنج ستاره

مطابق با بالاترین درجه ایمنی تصادف استاندارد پنج ستاره C-NCAP طراحی شده و از ایمنی پنج ستاره برای سرنشینان برخوردار است.

محافظت همه جانبه توسط 6 کیسه هوا فعال می شود

6 کیسه هوا ایمنی ، تولید شده توسط Autoliv – بزرگترین تولید کننده سیستم محافظت از سرنشینان در جهان ، حداکثر ایمنی را تضمین می کند.

انتگرال قفس بدن شامل 6 Benteler
تخته های فولادی بسیار گرم با مقاومت فوق العاده بالا

بدنه قفس انتگرال به تصویب رسیده است ، 60٪ از آن از فولاد با مقاومت بالا ساخته شده است ، با فولاد گرم بالا تشکیل شده با مقاومت بالا Benteler که در 6 منطقه کلیدی استفاده می شود ، یک سفتی خمش تا 21000Nm / ° را ارائه می دهد.

ساختاری از نوع قاب 6D عضو طولی

با چندین مسیر نیرو در محل برای جذب و انتقال کامل انرژی برخورد و مواد فوق العاده قدرت بالا (مقاومت کششی 980 مگاپاسکال) که برای قسمت عقب استفاده می شود ، فضای محفظه را به حداکثر می رساند در حالی که ایمنی رانندگی را بسیار بالا می برد.

منبع مطلب: cheryinternational