دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

بررسی راحتی و امکانات چری تیگو۷!

راحتی

صفحه لمسی خازنی 9 اینچ واقعی رنگی

تجربه تعاملی آسان ، ساده و کاربرپسند. ، به رخ کشیدن عملکرد واحد مرکزی ، ویژگی های چند رسانه ای ، تنظیم A / C و تنظیم خودرو.

ال سی دی 4.8 اینچی رنگی

رابط کاربری زیبا و کاربر پسند ، با صفحه نمایش تعاملی دو صفحه ای بین صفحه صوتی و داشبورد.

اتصال تلفنی

همانطور که دوست دارید از زندگی لذت بخشی لذت ببرید ، از جمله نقشه برداری تمام صفحه موبایل ، تلفن بدون هندزفری بلوتوث و پورت های USB دوگانه ، به یکدیگر متصل شوید.

سیستم ورود بدون کلید + سیستم شروع یک دکمه

با طراحی کاملاً اندیشیده شده تا آخرین جزئیات ، وسیله نقلیه را می توان به سادگی با فشار دادن دکمه دسته در خارج از درب راننده قفل و قفل کرد ، که حتی در صورت باقی ماندن کلید در داخل خودرو نیز در دسترس است.

تاشو برق + گرمایش آینه دید عقب

با قفل شدن وسیله نقلیه و با فشار دادن دکمه تاشو آینه هنگام رانندگی ، آینه دید عقب را می توان به طور خودکار تا زد.

نور خوش آمدید

شخصیت آبی یخی نفیس نه تنها راحتی و تعجب را به ارمغان می آورد ، بلکه سلیقه بی عیب و نقص صاحب خانه را نیز بالا می برد.

ویندوز یک لمسی و ضد پینچ

پنجره های برقی ، با طراحی ضد فشار ، از عملکردهایی مانند بستن / باز کردن با یک لمس ، بسته شدن خودکار هنگام قفل کردن و باز کردن از راه دور پشتیبانی می کنند ، به طوری که محافظت همه جانبه برای اعضای خانواده شما را فراهم می کند.

فرمان چرمی چند منظوره سه پره

دکمه های چند منظوره برای سرگرمی صوتی ، ورق زدن داشبورد رنگی ، تلفن بلوتوث ، کروز کنترل و زبان ارائه شده است. با طراحی استریوسکوپی ، فرمان روکش چرمی راحت است و کار با آن آسان است.

سانروف سایز بزرگ پانوراما

سانروف سایز بزرگ 0.92 0. پانوراما ، دارای آفتاب برقی الکتریکی ، ممکن است کاملاً باز و یا برداشته شود تا هوای تازه به طور طبیعی در گردش باشد. این یک فضای راحت را برای شما ایجاد می کند تا از منظره خارق العاده بیرون لذت ببرید.

محیط آرام

طراحی عایق صدا در سطح کتابخانه برای چهار درب هوا از هوای به مراتب بهتر (80CFM) نسبت به سایر رقبای هم رده خود برخوردار است. 26 بلوک لاستیکی عایق صدا انتقال صدا در بدن را کاملا قطع می کند. علاوه بر این ، استفاده سخاوتمندانه از پنبه جاذب صدا 3M ، کنترل صدا را به سطح جدیدی می رساند و تجربه سواری در سطح VIP را فراهم می کند.

صندلی های چرمی پهن کاملاً بسته بندی شده

صندلی های کاملاً بسته بندی شده که دارای پشتیبانی عالی هستند ، با لایه هایی از پر کننده های نرم کف ، با بسته بندی پیشرفته برای هر دو طرف و گرمایش صندلی های 2 مرحله ای پر شده است.

فضای محفظه عقب کلاس پیشرو

TIGGO 7 دارای فاصله محوری 2670 میلی متر است و یک محفظه عقب بسیار جادار ایجاد می کند. فضای پای عقب از 721-975 میلی متر نیز بیشتر از رقبا در همان سطح است. علاوه بر این ، طبقه مرکزی در ردیف عقب فقط 34 میلی متر افزایش می یابد ، تقریباً هم تراز با فرش. چنین طراحی کاربر پسند ، راحتی سواری سرنشینان عقب را به طرز چشمگیری بهبود می بخشد.

مطابق با استاندارد طلای C-ECAP طراحی شده است

تحت فلسفه طراحی “بوی کم ، انتشار کم و احساس زیاد” برنامه ارزیابی ماشین سازگار با محیط زیست چین (C-ECAP) ، فضای داخلی دوستدار محیط زیست و لمس کننده نرم ایجاد می شود

تهویه مطبوع خودکار دو منطقه ای

نسل دوم سیستم تهویه مطبوع با دمای ثابت در منطقه دو امکان نظارت بر زمان واقعی بر محیط داخلی و همچنین تنظیم مستقل دما در هر دو طرف را فراهم می کند. دریچه هوای عقب کاربر پسند نیازهای فردی هر سرنشین را برآورده می کند.

منبع: cheryinternational