دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

استراتژی دو خودرو خیلی کافی نیست ، Tiggo 7 نسخه Shenxing را با بالهای پر فشار تجهیز خواهد کرد!

استراتژی دو خودرو خیلی کافی نیست ، Tiggo 7 نسخه Shenxing را با بالهای پر فشار خواهد کرد

پس از اطمینان از عملکرد خوب انرژی ، پاسخ ایمنی به همان اندازه مهم است و ماشین جدید به تعداد زیادی پیکربندی ایمنی مجهز شده است. نه تنها کل سیستم به طور استاندارد به سیستم پایداری الکترونیکی بدنه نسخه 9.3 ESP بوش مجهز است ، بلکه به رانندگی اتوماتیک L2 ، با کروز تطبیقی ​​ACC ، سیستم ترمز اضطراری اتوماتیک AEB و سیستم حفظ خط LKA و سایر توابع نیز پی برده است.

آخرین نکته بیان تکنولوژیکی خودروی جدید است. جدیدترین سیستم اتصال شبکه هوشمند Lion Zhiyun که توسط Tiggo 7 Shenxing Edition همراه است ، بیشتر نیازهای مصرف کنندگان جوان برای اتصال هوشمند را برآورده می کند. این اتومبیل جدید نه تنها می تواند به سرعت تمام سرعت پوشش 4G-WIFI کل ماشین پی ببرد ، بلکه به عملکردهای غنی مانند گوش دادن موسیقی آنلاین ، کنترل از راه دور وسیله نقلیه و غیره مجهز است ، بلکه از بیومتریک AI (چهره / اثر انگشت) فن آوری تشخیص ، و مجهز به یک نسخه پیشرفته هوش مصنوعی است که از 46 عملکرد تشخیص طبیعی تعامل صوتی پشتیبانی می کند ، میزان تشخیص صدا نزدیک به 100 است.

در نمای خارجی و داخلی ، نسخه Shenxing طبیعتاً اسپرت و جوان پسندتر است. چراغهای افقی تیز ، خط کمر تیز و سقف معلق ، همراه با چراغهای عقب نوع متوسط ​​، همه شناخت خوبی دارند.

به عنوان یک مدل جدید ، ماشین جدید برای تکمیل ماتریس محصولات خانواده از همه جوانب ارتقا یافته و تنظیم شده است. برای چری ، که از مزایای سه قطعه اصلی برخوردار است ، برای جذب مشتری بیشتر در آینده ، پرداختن به شکل نام تجاری آن از اهمیت بیشتری برخوردار است.

قدرت شلیک کامل و زمان جنگیدن برای سرعت

به دلیل تأثیر اپیدمی ، شرکت های بزرگ خودروسازی اهداف فروش سالانه خود را از جمله چری کاهش داده اند. با این حال ، از عملکرد فروش نیمه سالانه شرکت های خودروسازی که چند روز پیش اعلام شد ، عملکرد چری هنوز برجسته نیست. مطابق با طرح اولیه یین تونگیو ، رئیس گروه چری ، چری در نیمه دوم سال تولید و عرضه محصولات جدید را تسریع می کند ، مدل های جدیدی را بازاریابی می کند و استقرار بازار خارج از کشور را تسریع می کند و تلاش می کند تا “گمشده را پس بگیرد” وقت بگذارید و اهداف تعیین شده را دوباره بدست آورید.

با نگاهی به آن ، چری اینگونه پیش می رود. چری به عنوان نیروی اصلی فروش خودروهای SUV ، نسل جدید Tiggo 5x نسخه پرانرژی ، نسل جدید Tiggo 8 “2 + 2 + 2 بزرگ شش نفره” نسخه و Tiggo 3xPLUS سه SUV را در گذشته به بازار عرضه کرده است. مرداد همراه با لیست Tiggo 7 Shenxing Edition ، ریتم انتشار فشرده دائماً شتاب می گیرد.

به استثنای بخش سوخت ، حتی در زمینه انرژی های جدید ، چری همچنین در سپتامبر مورچه های SUV متوسط ​​برقی خالص را به ارمغان می آورد. تلاش های دو جانبه بخش های سوخت و انرژی جدید برای تقویت صدای بازار نام تجاری ادامه یافته است.

طبق آخرین داده های فروش ، چری اتومبیل در ماه آگوست 40207 وسیله نقلیه فروخته است که رشد سالانه آن 21.1 درصد است. حمل بنر فروش تیگو 8 ، سری Tiggo 7 ، سری Jietu X70 و مدل های دیگر است. چری خودرو در مواجهه با بازار اشباع فزاینده خودرو در شهرهای داخلی درجه یک ، دوم و سوم ، همچنین از مدل “خرده فروشی جدید” برای کشف مشترک بازار مصرف خودرو در کشورهای رده چهارم ، پنجم و ششم و مناطق سطح شهر برای تسریع در غرق شدن کانال.

علاوه بر این ، از نظر روش های بازاریابی ، چری سعی در بازاریابی آنلاین نیز کرده است. وی به طور پی در پی در پخش مستقیم دوربین مدار بسته از “88 جشنواره شگفت انگیز خرید ماشین” Douyin شرکت کرد و میزبان “فصل کارناوال خرید گروه چری 818” و سایر فعالیت ها بود. با این فرض که به سادگی از خواب بیدار نمی شویم صحنه انتقال ، بهبودهای بیشتری در محتوا و حالت تعاملی برای افزایش کیفیت انتشار ابر ایجاد شده است.