دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

ترکیب جدید دوگانه قدرت Tiggo 7 Shenxing Edition در تاریخ 3 سپتامبر راه اندازی می شود!

ترکیب جدید دوگانه قدرت Tiggo 7 Shenxing Edition در تاریخ 3 سپتامبر راه اندازی می شود

اخیراً ، از چری اتومبیل مطلع شدیم که نسل جدید Tiggo 7 (پارامتر | پرس و جو) نسخه Shenxing به طور رسمی در 3 سپتامبر راه اندازی می شود. ماشین جدید به ترکیب قدرت 1.5T + CVT و 1.6T + 7DCT مجهز خواهد شد ، از جمله در کل 6 مدل با تنظیمات مختلف.

از نظر ظاهری ، ماشین جدید بر اساس تیگو 7 جدید به روز شده است. همه مدل ها از یک مشبک برجسته الماس ماتریس هندسی استفاده می کنند. جنبه های دیگر اساساً همان جنبه های فروش است. در شکل چهره جلو از جلوپنجره جلو چند ضلعی با اندازه بزرگ استفاده شده است. چراغ های LED از نوع آرایه ای و سیگنال های روشن نوع آب روان ، جوی و پر از احساس فن آوری به نظر می رسند. از نظر اندازه بدنه ، ماشین جدید دارای طول ، عرض و ارتفاع 4500x1842x1746 میلی متر و فاصله دو محور 2670 میلی متر است.

در کنار بدنه ، ماشین جدید اساساً همان تیگو 7 جدید است. از یک دور کمر تیز با طراحی سقف معلق استفاده می کند تا کل ماشین را روان و پویا نشان دهد. قسمت عقب خودروی جدید “چراغ های عقب LED از نوع افقی” را در خود جای داده و در مجموع دو اگزوز کرومی در دو طرف دارد که باعث افزایش شناخت خودرو می شود. از نظر رنگ بدنه ، ماشین جدید 7 رنگ بدنه از جمله قرمز درخشان و سه بدنه دو رنگ را برای مصرف کنندگان فراهم می کند.

از نظر داخلی ، ماشین جدید از کابین خلبان فن آوری اطراف شبیه به Tiggo 7 استفاده می کند و همچنین به یک فرمان چند منظوره ته تخت ، یک ابزار LCD تمام صفحه 12.3 اینچی ، یک صفحه کنترل لمسی 10.25 اینچی مجهز شده است. ، و یک صفحه لمسی LCD 8 اینچی تهویه مطبوع. بافت داخل ماشین. در همین زمان ، ماشین جدید به عناصر فیلتر AQS + N95 مجهز است که نه تنها می تواند کیفیت هوا را در زمان واقعی کنترل کند ، بلکه باکتری ها و ویروس ها را نیز مسدود می کند.

از نظر پیکربندی ، ماشین جدید به سیستم اتصال شبکه هوشمند LION Lion Zhiyun مجهز شده است که شامل شناسایی و باز کردن قفل اثر انگشت صورت / صورت ، ارتقا remote آنلاین از راه دور OTA ، تشخیص صدای هوشمند ، ناوبری آنلاین و سایر توابع است. علاوه بر این ، ماشین جدید همچنین مجهز به قفل الکترونیکی محافظت از کودک ، قفل کودک یک کلیده و سایر عملکردها کاربر پسند تر هستند. برنامه تلفن همراه همچنین می تواند عملکردهایی مانند شروع از راه دور و جستجوی اتومبیل با یک کلید را تحقق بخشد.

از نظر پیکربندی فناوری ، پیکربندی هوشمند رانندگی هوشمند ماشین جدید شامل چندین عملکرد ADAS است که می تواند به کمک رانندگی در سطح L2 برسد. علاوه بر این ، ماشین جدید همچنین مجهز به کروز تطبیقی ​​ACC ، تصویر معکوس 360 درجه ، سیستم ترمز اضطراری اتوماتیک AEB ، سیستم هشدار خروج از خط LDW ، سیستم حفظ خط LKA و غیره است.

از نظر قدرت ، ماشین جدید ترکیبی از دو نیرو را ارائه می دهد. در این میان ، Shenxing شماره 1 ، Shenxing شماره 2 و Shenxing شماره 3 همه مجهز به یک موتور 1.5T ، با حداکثر قدرت 156 اسب بخار و حداکثر گشتاور 230 N · m هستند. سیستم انتقال با CVT مطابقت دارد. گیربکس: Shenxing 4 ، Shenxing 5 و Shenxing 6 به موتور 1.6T با حداکثر قدرت 197 اسب بخار و حداکثر گشتاور 290 نیوتن متر مجهز هستند. سیستم انتقال قدرت با یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه مطابقت دارد.