دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

نسخه جدید Tiggo 7 Shenxing از قیمت پایه 99،000 به فروش می رسد!

نسخه جدید Tiggo 7 Shenxing از 99،000 به فروش می رسد

به تازگی ، Chery’s Tiggo 7 Shenxing Edition جدید به بازار عرضه شده است. این ماشین جدید در مجموع 6 مدل را روانه بازار کرده است. Tiggo 7 Shenxing Edition به عنوان یک نسخه ارتقا یافته از Tiggo 7 جدید ، از نظر شکل ظاهری و پیکربندی ارتقا یافته است.

از لحاظ ظاهری ، نسخه جدید Godgo به نام Tiggo 7 (پارامتر | استعلام) از یک الماس ماتریس نقطه ای استفاده می کند که در شبکه برجسته شده است ، چراغ های جلوی متقاطع بسیار تیز هستند. دم چراغ های جلو از نوع را می پذیرد و دو اگزوز در هر دو طرف بسیار اسپرت هستند.

داخلی یک ابزار LCD تمام صفحه 12.3 اینچی با یک صفحه کنترل لمسی 10.25 اینچی را ارائه می دهد که بسیار تکنولوژیکی است. از نظر پیکربندی ، ماشین جدید به جدیدترین سیستم اتصال شبکه هوشمند مجهز شده است که شامل شناسایی اثر انگشت و باز کردن قفل است ، و توابع آنلاین از راه دور OTA مانند ارتقا navigation و ناوبری آنلاین از نظر اتصال هوشمند بهبود یافته است ، و راحتی را بسیار بهبود می بخشد.

از نظر قدرت ، دو نوع قدرت وجود دارد ، موتور توربوشارژ 1.5T و موتور توربوشارژ 1.6T. در این میان موتور توربوشارژ 1.5T با حداکثر اسب بخار 156 اسب بخار و حداکثر گشتاور 230 نیوتن متر وجود دارد. سیستم انتقال مطابقت دارد. گیربکس CVT به طور مداوم متغیر پیشرانه 1.6T توربوشارژ ، حداکثر اسب بخار 197 اسب بخار ، حداکثر گشتاور 290 نیوتون متر است ، سیستم انتقال قدرت با یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه مطابقت دارد.

توجه: برخی از تصاویر مربوط به اینترنت است. اگر تصاویر مربوط به کپی رایت است ، لطفا با ما تماس بگیرید. ما به موقع آنها را تصحیح و حذف خواهیم کرد.

مقاله اصلی از تجدید چاپ استقبال می شود و باید توجه داشت که مربوط به اولین اتومبیل است. در صورت یافتن چاپ مجدد غیرقانونی ، مسئولیت قانونی را دنبال خواهیم کرد.