دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

1.5T یا 1.6T را برای نسل جدید Tiggo 7 انتخاب کنیم؟

1.5T یا 1.6T را برای نسل جدید Tiggo 7 انتخاب کنیم؟

یک مدل کاملاً اتوماتیک نسل جدید Tiggo 7 (پارامتر | پرس و جو) دارای دو پیشرانه یعنی 1.5T + CVT و 1.6T + 7 سرعته دو کلاچه است. در مقایسه با این دو ، مدل 1.6T دارای مزیت بیشتری است.

موتور 1.5T دماغه نسل قبلی چری است. حداکثر قدرت این موتور 156 اسب بخار و حداکثر گشتاور 230N · متر است. در مقایسه با رقبا ، مانند Changan 1.5T و Great Wall 1.5T ، یک نقطه ضعف بزرگ دارد. این موتور با نسبت رانش به وزن 106.48 اسب بخار در تن ، در بالای Tiggo 7 قرار گرفته است که سطح کاملاً عبوری است و می تواند نیازهای انرژی وسایل نقلیه روزانه را برآورده کند ، اما توانایی شتاب دوباره در وسط و قسمتهای عقب متوسط ​​است. علاوه بر این ، موتور 1.5T هنوز از نظر فنی از روش تأمین سوخت EFI چند نقطه ای استفاده می کند و از یک بلوک سیلندر چدنی استفاده می کند که عملکرد کلی در بازده احتراق و وزن سبک دارد ، که بر مصرف سوخت تأثیر می گذارد. مصرف سوخت در هر 100 کیلومتر 8-10 لیتر است. در باره.

موتور 1.6T اولین محصول از سری نسل سوم سری ACTECO چری است. این دارای فن آوری بسیار پیشرفته تری است ، مانند VVT کنترل مستقل دوگانه ، سیستم زمان بندی درایو زنجیره ای بی صدا ، قاب سیلندر آلیاژ آلومینیوم ، طراحی یکپارچه قطعات و غیره ، با قدرت قوی تر در عین حال ، مصرف سوخت نیز تضمین می شود. حداکثر قدرت آن 197 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن 290N · متر است. متعلق به اولین طبقه از همان سطح است. نسبت رانش به وزن این خودرو 132.93 اسب بخار بر تن و شتاب 100٪ به مدت 8 ثانیه است که سطح بسیار خوبی است. از همه مهمتر ، هنگامی که قدرت قوی تر و وزن حاشیه سنگین تر است ، مصرف سوخت مدل 1.6T تفاوت چندانی با مدل 1.5T ندارد.

بنابراین ، مدل Tiggo 7 1.6T می تواند تجربه برق بهتری را به ارمغان بیاورد ، اما ارزش خرید آن بدون صرفه جویی در مصرف سوخت بیشتر است.