دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

کدام یک از شش مدل نسل جدید چری تیگو ۷ ارزش بیشتری دارد؟

Chery Tiggo 7 Shenxing Edition با قیمت 99000 رسماً برای فروش به بازار عرضه شده است. کدام یک از شش مدل کل سری ارزش بیشتری دارد؟

2020 سپتامبر 3 ، چری رسما اعلام کرد که Chery Tiggo 7 (پارامتر | پرس و جو) نسخه خدای بازار رسمی اتومبیل ، محدوده قیمت خودرو جدید 99900 تا 127،900 یوان (10000 یوان می تواند از ماشین تنظیم شده قبل از 30 نوامبر تخفیف نقدی لذت ببرد) ، در مجموع شش مدل به بازار عرضه شد. در این میان سه مدل مجهز به موتورهای 1.5 لیتری توربوشارژ وجود دارد و سه مدل دیگر به موتورهای 1.6 لیتری توربوشارژ مجهز هستند.

Tiggo 7 Shenxing Edition از Tiggo 7 یک نسخه ارتقا یافته است و همه مدل های آن از شبکه مشبک برجسته الماس ماتریس هندسی استفاده می کنند و با Tiggo 7 مطابقت دارد و جلوپنجره چند ضلعی در اندازه بزرگ ، همراه با طرح برجسته الماس ، برجسته حس سلطه گر چهره جلویی. به همراه چراغ های جلوی LED از نوع آرایه ای و سیگنال های روشن از نوع آب روان ، نمای جلوی Tiggo 7 Shenxing Edition هم سلطنتی و هم بسیار شیک به نظر می رسد.

شکل کناری و دم ، Tiggo 7 Shenxing Edition سازگاری را با Tiggo 7 ، سقف معلق ، دور کمر پویا حفظ می کند ، این ویژگی های سمت آن است. چراغ های عقب LED نافذ همراه با دو اگزوز کرومی در هر دو طرف ، جوان بودن و اسپرت بودن دم آن را نیز برجسته می کند. چری به منظور پاسخگویی بهتر به نیازهای مصرف کنندگان ، هفت رنگ بدنه را برای Tiggo 7 Shenxing Edition فراهم می کند و همچنین سه رنگ بدنه دو رنگ را در اختیار شما قرار می دهد.

در داخل کشور ، Tiggo 7 Shenxing Edition از سبک طراحی کابین خلبان فن آوری اطراف مدل فعلی پیروی می کند. این یک طرح تعاملی سه صفحه ای را تصویب می کند ، و دو گزینه رنگ داخلی بژ و قرمز و سیاه را ارائه می دهد. از نظر پیکربندی ، نسخه Tiggo 7 Shenxing به مدل های مختلف مجهز به نسخه 9.3 Bosch ESP ، سیستم اتصال شبکه هوشمند LION Lion Zhiyun ، شروع از راه دور ، کمک رانندگی L2 ، کروز تطبیقی ​​ACC ، تصویر پانوراما 360 درجه و حرکت در خط است. . سیستم هشدار زودهنگام ، سیستم کمکی برای حفظ خط و غیره

از نظر قدرت ، نسخه Tiggo 7 Shenxing به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ و یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ مجهز است. پیشرانه 1.5 لیتری توربو دارای حداکثر قدرت 156 اسب بخار و حداکثر گشتاور 230 نیوتن متر است. با CVT مطابقت دارد. انتقال مداوم متغیر ؛ پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ دارای حداکثر قدرت 197 اسب بخار و حداکثر گشتاور 290 نیوتن متر است. با جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه سازگار است.