دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

آیا Chery Tiggo 7 Shenxing Edition ارزش خرید دارد؟

این “شن زینگ” لندرور نیست! آیا Chery Tiggo 7 Shenxing Edition ارزش خرید دارد؟

طراحی دم Chery Tiggo 7 Shenxing Edition نیز نسبتاً ساده است. چراغ های عقب همچنان به استفاده از چراغ های عقب بین نوع ادامه می دهند و چری نیز عمداً در اطراف چراغ های عقب سیاه می شود.

اتومبیل جدید در محفظه عقب به طور مستقیم با تزئینات کرومی نوع تزئین شده است و لوله های خروجی در هر دو طرف باعث پویایی بیشتر کل خودرو می شوند.

فضای داخلی از یک طرح خانوادگی استفاده می کند و طراحی کلی Tiggo 7PRO را ادامه می دهد. فرمان چند منظوره ته تخت با چرم پیچیده شده است. صفحه کنترل بزرگ معلق بسیار فن آوری است. فضای داخلی Tiggo 7 Shenxing Edition سیاه و سفید یکنواخت خودروی فروش نیست. ، به جای استفاده از ترکیبی از چند رنگ ، دو رنگ داخلی در بژ و قرمز و سیاه موجود است. علاوه بر این ، چراغ های محیطی 7 رنگ در ماشین وجود دارد.

فرمان از فرمان سه کلاسیک کلاسیک استفاده می کند و همچنین فرمان با کروم تزئین شده است. مدل متوسط ​​به بالا از یک صفحه ابزار کامل LCD 7 اینچی با عملکردهای نمایشگر غنی و جلوه های ظریف بهره می برد.

طراحی کنسول مرکزی نسبتاً ساده است و مستقیماً از تزئینات کرومی میان نوع استفاده می شود و خودروی جدید به صورت استاندارد به صفحه نمایش بزرگ کنترل مرکز تعلیق 10.25 اینچی مجهز است.

پیکربندی فناوری هوشمند برجسته نسخه جدید Tiggo 7 Shenxing است. این مجهز به جدیدترین سیستم اتصال شبکه هوشمند LION Lion Zhiyun ، از جمله شناسایی و باز کردن قفل اثر انگشت ، باز کردن از راه دور آنلاین OTA ، تشخیص صدای هوشمند ، ناوبری آنلاین و سایر توابع است. از طریق برنامه تلفن همراه ، توابعی مانند شروع از راه دور و جستجوی ماشین با یک کلید را می توان تحقق بخشید.

کنترل تهویه مطبوع در زیر خروجی تهویه مطبوع عملکرد دکمه لمسی را تصویب می کند ، که نه تنها باعث افزایش حس فن آوری در ماشین می شود بلکه باعث بهبود بافت خودرو نیز می شود. علاوه بر این ، ماشین جدید همچنین به عناصر فیلتر AQS + N95 مجهز است که ممکن است کیفیت هوا را در زمان واقعی کنترل کند.

علاوه بر این ، عملکردهای عملی مانند ترمز دستی الکترونیکی و AUTO HOLD هنوز بر روی این خودرو مجهز هستند. از نظر پیکربندی ایمنی ، ماشین جدید مجهز به قفل های محافظ الکترونیکی کودک ، قفل کودک با یک دکمه و تصاویر معکوس 360 درجه است. علاوه بر این ، مدل های برتر به سیستم های کمک رانندگی سطح L2 نیز مجهز هستند.