دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

آیا Chery Tiggo 7 Shenxing Edition ارزش خرید دارد؟

این “شن زینگ” لندرور نیست! آیا Chery Tiggo 7 Shenxing Edition ارزش خرید دارد؟

صندلی های جلو نیز بسیار شیک هستند ، از پارچه های مشکی و دوخت قرمز و سفید استفاده می شود ، اما صندلی ها پهن نیستند و عملکرد بسته بندی آن متوسط ​​است. مدل متوسط ​​به بالا دارای تنظیمات برقی صندلی راننده اصلی و عملکرد گرمایش صندلی جلو است.

این خودرو همچنین به یک سانروف پانوراما مجهز است که می تواند به صورت استاندارد باز شود تا از فضای روشنایی و تهویه خودرو اطمینان حاصل کند. مواد صندلی های عقب همان ردیف جلو است و راحتی آن نیز خوب است. در جعبه بازو نیز از دوخت دو رنگ استفاده شده است. ، جلو یکپارچه از طریق نوع نگهدارنده جام چند منظوره.

در شرایط عادی ، حجم صندوق عقب به 475 لیتر رسیده و عرض و ارتفاع آن نسبتاً خوب است. تجاوز به قوس چرخ کم است. صندلی های عقب را می توان به طور متناسب تا کرد و ظرفیت بار را تا 1500 لیتر افزایش داد. علاوه بر این ، یک محفظه ذخیره سازی نسبتاً بزرگ در زیر پوشش صندوق عقب طراحی شده است ، با عمق کمی کم عمق ، و قرار دادن برخی وسایل کوچک با ارتفاع کم عملی است.

از نظر قدرت ، ماشین جدید دو ترکیب نیرو را ارائه می دهد که در این میان مدل های Shenxing No. 1 ، Shenxing No. 2 و Shenxing No. 3 به یک موتور 1.5T با حداکثر قدرت 115kW (156Ps) و حداکثر مجهز هستند. گشتاور 230N · متر سیستم انتقال با یک انتقال متغیر مداوم CVT مطابقت دارد. در حالی که مدل های Shenxing No. 5 ، Shenxing No. 6 و Shenxing No. 7 به یک موتور 1.6T با حداکثر قدرت 145 کیلووات (197Ps) و حداکثر گشتاور 290N · متر مجهز هستند ، سیستم انتقال قدرت ، مطابق با 7 – گیربکس سرعت دو کلاچه.

علاوه بر این ، پوشش ناسل مجهز به کابل هیدرولیک دوتایی است ، موتور طراحی کاملا محصور شده ای را ارائه می دهد و ظاهر و احساس آن نسبتاً ظریف است و سیستم تعلیق شاسی ترکیبی از سیستم تعلیق مستقل جلوی مک فرسون و چند پیوندی عقب را به خود اختصاص داده است.

بعد از اینکه پیکربندی ظاهری کمی به روز شد ، آیا ارزش خرید دارد؟
نسخه Tiggo 7 Shenxing که این بار راه اندازی شد نسخه دستی ندارد. اگرچه قیمت شروع مدل Shenxing 1 سطح ابتدایی بالاتر از نسخه معمولی Tiggo 7 است ، اما در مقایسه با نسخه معمولی Tiggo 7 به جعبه دنده CVT مجهز شده است. قیمت مدل ابتدایی Tiggo 2000 یوان کاهش می یابد ، اما پیکربندی آن با Tiggo 7 1.5T CVT Elite 2020 است. بزرگترین تغییر این است که نسخه Tiggo 7 Shenxing از قاب جلوی بزرگتر “الماس ماتریس” استفاده می کند. شبکه از نسخه معمولی تصفیه شده تر به نظر می رسد ، اما بدون مشاهده دقیق تفاوت زیادی پیدا نخواهید کرد.

آیا ارزش خرید دارد؟ نسخه Tiggo 7 Shenxing در مجموع 6 پیکربندی ، سه مدل 1.5T + CVT و سه مدل 1.6T + 7DCT را راه اندازی کرده است. Kage فکر می کند که نسخه ابتدایی Shenxing No. 1 99000 یوان قیمت دارد ، اما این سیاست 10،000 یوان را ارائه می دهد. پس از آن ، قیمت فقط 89900 یوان است و پیکربندی اساسی آن اساساً می تواند نیازهای همه نیسان را برآورده کند. علاوه بر پیکربندی ایمنی اولیه ، مانند عکس معکوس ، پارک اتوماتیک ، رمپ پایین ، سانروف پانوراما ، ورودی بدون کلید این دستگاه به استارت ، فرمان چرمی ، صفحه کنترل مرکزی 10.25 اینچ ، چراغ های جلوی LED و غیره مجهز است و بسیار مقرون به صرفه برای مصرف کنندگان با بودجه محدود. تنها تأسف این است که کولر گازی دستی است ، در حالی که کولر گازی اتوماتیک فقط در مدل های Shenxing 3 و Shenxing 7 موجود است ، اما قیمت آن در حال حاضر نزدیک به 20000 یوان است.

به طور کلی ، اضافه شدن Tiggo 7 Shenxing Edition ، گزینه های ظاهری Tiggo 7 را غنی تر کرده است. چهره جلو از لحاظ بصری تنش بیشتری دارد. البته ، افراد مختلف نظرات مختلفی در مورد ظاهر دارند ، بنابراین شما آن را دوست دارید. در مورد اینکه کدام یک را انتخاب کنیم ، برادر کا فکر می کند بستگی به ظاهر شما دارد! شما چی فکر میکنید؟