دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

آیا Chery Tiggo 7 Shenxing Edition ارزش خرید دارد؟

این “شن زینگ” لندرور نیست! آیا Chery Tiggo 7 Shenxing Edition ارزش خرید دارد؟

از آنجا که مارک های خودرویی چینی از همه جنبه ها به سطح خوبی رسیده اند ، تولیدکنندگان مختلف شروع به کاوش در جهت تنوع بخشیدن کرده اند ، بنابراین مدل های سبک ورزشی دیگر منحصر به سرمایه گذاری های مشترک و مارک های وارداتی نیستند و مدل های جدید نه تنها از نظر قیمت مناسب لیان هستند ، و از نظر طراحی خارجی و داخلی با اشتهای جوانان مطابقت دارد تا SUV های معمولی.

امروز Ge Ka یک SUV جمع و جور با نام تجاری چینی را به شما معرفی می کند: Chery Tiggo 7 Shenxing Edition. هنگامی که صحبت از کلمه Shenxing می شود ، اولین واکنش همه کشف لندرور از Shenxing است و چری اخیراً یک مورد جدید را راه اندازی کرده است. هیچ ارتباط مستقیمی بین نسخه Tiggo 7 Shenxing و مدل Land Rover وجود ندارد. این اتومبیل جدید در مجموع 6 مدل را با دامنه قیمتی 9/99 تا 127/9 میلیون یوان راهی بازار کرده است. به عنوان نسخه جدید Tiggo 7 ، ماشین جدید از نظر شکل ظاهری و پیکربندی ارتقا یافته است. بنابراین نکات برجسته Chery Tiggo 7 Shenxing Edition چیست؟ آیا ارزش خرید دارد؟ بعد ، برادر کا با همه گپ خوبی خواهد داشت.

تفسیر برجسته ترین مدل های Chery Tiggo 7 Shenxing Edition
نسل جدید Tiggo 7 با ارتقا نسبتاً بزرگ در ظاهر و فضای داخلی در مارس سال جاری روانه بازار شد که می توان گفت با جریان اصلی بازار همگام است. نسخه Tiggo 7 Shenxing که این بار ذکر شده است بر اساس Tiggo 7 در فروش است و برخی تغییرات در طراحی ایجاد شده است تا رادیکال تر و اسپرت تر شود. به عنوان مثال ، اندازه جلوپنجره جلو بزرگتر است ، جلوه بصری شکل “الماس ماتریس” مستقیم تر است و شکل کلی آن شبیه 1.6T Tiggo 7PRO فعلی است. و مجهز به اسپویلر عقب مشکی ، با طراحی بدنه معلق ، حس حرکت را بیشتر تقویت می کند. (همراه با تصویر: نقدی Tiggo 7 PRO)

شایان ذکر است که Chery Tiggo 7 Shenxing Edition 7 رنگ بدنه از جمله Flame Red و 3 گزینه بدنه دو رنگ را در اختیار شما قرار می دهد که از نظر شخصی سازی و جوانی بیشتر گزینه ها را غنی می کند.

اندازه بدنه با Tiggo 7PRO مطابقت دارد ، طول ، عرض و ارتفاع 4500/1842/1746 میلی متر و فاصله دو محور 2670 میلی متر است. کمر از درب جلو تا قسمت عقب ماشین امتداد دارد. ابروهای چرخ سیاه و چرخ های پنج پر دوتایی نیز احساس آفرود ماشین جدید را برجسته می کند.