دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

خط تولید چری Tiggo 7i راه اندازی شد!

خط تولید چری Tiggo 7i راه اندازی شد.

با پیشرفت تکنولوژی ، خودروها وارد زندگی روزمره همه شده اند. بسیاری از افراد برای تسهیل در سفرهای روزانه خود ، اتومبیل را انتخاب می كنند. امروز ، بیایید به مدلهای جدید Chery Tiggo 7 (پارامتر | استعلام) نگاهی بیندازیم.

خارجی:

از لحاظ ظاهری ، در مقایسه با نسخه استاندارد Tiggo 7 ، اندازه جلو پنجره جلو در مدل جدید کوچکتر است. فضای داخلی مشبک چند ضلعی با یک شبکه مورب مشکی و یک نوار کرومی از نوع متناسب مطابقت دارد ، در حالی که طراحی گروه چراغ های جلو بدون تغییر باقی مانده است. در قسمت کناری ، Tiggo 7i از ابروهای چرخ سیاه و یک پایین کوچک مشکی برای احاطه کردن آن استفاده می کند ، و حال و هوای آفرود را اضافه می کند. در عقب ، خودروی جدید در مجموع دریچه های دو اگزوز در هر دو طرف و یک سوراخ تزئینی مرکزی را حذف کرده است.

داخلی:
برای قسمت داخلی ، Tiggo 7i با یک فرمان سه کاره چرمی سه پره شیک تر ، و همچنین یک پنل داشبورد بهینه شده و ساختار شکاف ذخیره سازی نگهدارنده جام عقب جایگزین شده است. اتومبیل جدید مجهز به صندلی های 6 طرفه قابل تنظیم الکتریکی برای راننده اصلی ، دریچه های خروجی هوای عقب ، سانروف پانوراما ، صفحه نمایش LCD کنترل مرکزی 9 اینچ و سایر عملکردها است.

قدرت:
از نظر قدرت ، این خودرو همچنان به یک موتور توربوشارژ 1.5t مجهز است که مطابق با استاندارد National VI است ، حداکثر قدرت 156 اسب بخار و حداکثر گشتاور 230 نیوتن متر. در سیستم انتقال قدرت ، ماشین جدید جعبه دنده شش سرعته دستی و شش سرعته دو کلاچه را ارائه می دهد.

در بالا تمام اطلاعات مربوط به مدلهای جدید Chery Tiger 7I است که امروز برای شما آورده ام. عملکرد کلی این خودرو بسیار خوب است. اگر آن را دوست دارید ، می توانید آن را دنبال کنید.