دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

SUV با کیفیت بالا با کمتر از 110،000 ، نسخه پر انرژی Chery Tiggo 5!

SUV با کیفیت بالا با کمتر از 110،000 ، نسخه پر انرژی Chery Tiggo 5 ، کدام پیکربندی با ارزش ترین است؟

برای چری می توان گفت بسیاری از مصرف کنندگان “آشنا و ناآشنا” هستند. به عنوان “رهبر” مارک های مستقل داخلی سابق ، اکنون چری ناگهان بسیار کم حرف شده است. اکنون ، به نظر می رسد که پس از مدت ها بارش ، چری اتومبیل نگرشی کاملاً جدید از خود نشان داده است. با شروع از نسل جدید Tiggo 7 ، صدای بوق “ضد حمله” را به صدا درآورده است. این بار ، چری سری جدید مدل های خود را آورده است – نسخه پرانرژی Chery Tiggo 5x (پارامتر | پرس و جو). بیایید نگاهی به این بوتیک SUV کوچک با نام تجاری خاص خود بیندازیم. “انرژی بالا” کجاست؟

به دنبال نسل جدید Tiggo 7 ، نسخه پرانرژی Chery Tiggo 5x همچنین از نسل جدید چری از زبان طراحی خانوادگی “Life In Motion 3.0” استفاده می کند که سبک خانوادگی مدل کلی چری را پخته تر و مطابق با زمان می کند.

اندازه کلی نسخه پر انرژی Chery Tiggo 5x 4358/1830/1670 میلی متر است و فاصله دو محور نیز 2630 میلی متر است که اندازه استاندارد SUV کوچک است. سپس ، با وجود چنین نسخه پرقدرت پرقدرت Tiggo 5x ، فضای داخلی چگونه عمل می کند؟

می توانیم ببینیم که فضای داخلی نسخه پرقدرت Chery Tiggo 5x به دلیل نسبتاً “کوچک” بودن اندازه بدنه به خطر نیفتاده است و احساس کلی آن هنوز نسبتاً باز است. با این حال ، ممکن است به دلیل اندازه بدن نیز باشد. نسخه پر انرژی Chery Tiggo 5x مجهز به سانروف تمام اندازه نیست ، اما برای اطمینان از سختی کلی بدنه به سانروف معمولی مجهز است.

پس از مطالعه فضای نشستن خودرو ، بیایید نگاهی به جزئیات داخلی نسخه پرقدرت Tiggo 5x بیندازیم. از عکس های واقعی ، می فهمیم که اگرچه نسخه پرقدرت Tiggo 5x به عنوان یک SUV کوچک قرار گرفته است ، اما چری هنوز در مورد مواد و کار داخلی آن دقت بیشتری دارد و پوشش چرمی روی تزئینات داخلی بیشتر در محل قرار گرفته است . از جمله دوخت قرمز ، تا ناحیه خروجی هوا کولر گسترش می یابد.