دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

SUV جدید چری، تیگو۸، که صندلی های بزرگتر از چیدمان 5/6/7 دارد!!!

SUV جدید چری، تیگو۸، که صندلی های بزرگتر از چیدمان 5/6/7 دارد!!!

یک جمله قدیمی در چین وجود دارد به نام “فنگ شویی دور می زند” که می توان گفت مناسب ترین چری است. هنگامی که چند سال پیش ، هنگامی که شرکت های خودروسازی داخلی مانند Zotye و Landwind برای درخشش به ظاهر کپی متکی بودند ، ژانر فنی Chery Automobile در بازار بسته بود و حتی گرمترین بازار SUV نیز محصولی نداشت که می تواند استفاده شود. به نظر می رسد. این دو سال پیش بود که این SUV میان سایز با یک کانسپت نابجا از رقابت ، به بازار عرضه Tiggo 8 رسید و خوش شانس بود. در این زمان ، مصرف کنندگان هرچه بیشتر مارک های چینی را که واقعاً دارای فن آوری های اصلی هستند می پذیرند و تقاضای همه برای مدل های 7 صندلی SUV بیش از پیش ضروری است. بنابراین ، تیگو 8 با کلاه گل سرسبد این خانواده مانند ماهی در آب است و به آرامی به خانواده چری تبدیل می شود. مسئول فروش.

البته برای حفظ این دستاورد سخت گیرانه ، Tiggo 8 که فقط در سال 2018 لیست شد ، دائماً در حال تقویت رقابت خود است. تنها یک سال بعد ، Tiggo 8 تیغه 8 جدید را با بینی 1.6T وارد بازار کرد. سال دوم ، یعنی الان ، تیگو 8 جدید با یک فیس لیفت میان مدت در واقع به ما رسیده است. بنابراین ، چه چیزی در این ارتقا تغییر کرده است؟ رقابت بازار آن چقدر بهبود یافته است؟ بیایید نگاهی به این SUV-Tiggo 8 PLUS لوکس جدید بیندازیم که چری آن را “کابین لوکس پرواز زمینی” می نامد.

اول از همه ، طراحی ظاهر تغییر کرده است. شکل کلی از مفهوم قبلی طراحی “ببر” به جدیدترین طراحی خانواده LIFE IN MOTION 3.0 ارتقا یافته است. در قسمت روبرو جلو ، مشبک ورودی هوا آخرین ساختار چند ضلعی را تصویب می کند. شبکه داخلی دارای طراحی شیب شبکه ای ستاره ای مانند Tiggo 7 جدید است. چراغ های LED کامل استاندارد در هر دو طرف LED ها را نیز ادغام می کنند. چراغهای جلوی کریستال ، چراغهای روشن در روشنای روز با دو پره و چراغهای روشن کننده آب ، همراه با شکل سپر جلوی اسپرت ، حس طراوت و جوانی قوی تری را ایجاد می کنند.

قسمت های جانبی بدنه 8 TIGGO جدید در مقایسه با جلو بسیار کمتر خواهد بود ، طرح کلی پول نقد Tiggo 8 PLUS (پارامتر | پرس و جو) در واقع همان است ، با استفاده از یک طرح جداگانه طراحی کمر ، خط کمر بلند از جلو شروع می شود ، گسترش به قسمت ستون C و شیشه عقب یکپارچه است و اگرچه خط کمر عقب کوتاه است ، اما حس سه بعدی محدب قویتر است و همچنین به ماشین جدید حس قدرت بیشتری می بخشد. از نظر سبک دهی چرخ ، چری Tiggo 8 PLUS کاملاً جدید سبک جدیدی از چرخ های 19 اینچی را به کار می گیرد ، این اثر پویا است و سبک کل خودرو را تکمیل می کند. تغییرات عقب خودرو چشم نوازتر است. چراغ های عقب طرح یک پارچه را از طریق نوع نقدی لغو می کنند و از یک ساختار تقسیم افقی استفاده می کنند. چیدمان داخلی منبع نور کامل با LED کاملاً زیبا و به علاوه اثر آب جاری است. بیشتر قابل تشخیص است و از درجه بالاتری نیز برخوردار است. سپر عقب هنوز بسیار SUV مانند است ، با سطح وسیعی از صفحه محافظ پایین نقره ای و اثر اگزوز دو اگزوز دو طرفه برجسته ، کلمه ای “بدون انتخاب”. در مورد اندازه بدنه ، طول ، عرض و ارتفاع بدنه Tiggo 8 PLUS به ترتیب 4722/1860/1745 میلی متر است و فاصله دو محور نیز 2710 میلی متر است. در مقایسه با مدل فعلی ، طول 4 متر 72 افزایش یافته است. بازخورد فضای رانندگی داخلی ، آیا تجربه فضا بهتر خواهد بود؟