دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

SUV جدید چری، تیگو۸، که صندلی های بزرگتر از چیدمان 5/6/7 دارد!!!

در مورد صندلی های ردیف عقب اتومبیل، چری Tiggo 8 PLUS جدید همچنان مانند تیگو 5/6/7 سه چیدمان را ارائه می دهد که ردیف دوم را می توان به صورت دستی برای زاویه های جلو و عقب و پشتی و بالشتک صندلی تنظیم کرد همچنین برای راحتی بیشتر بزرگتر شده است. ردیف سوم اساساً می تواند فضایی برای موارد استفاده اضطراری باشد، اما بالشتک و پشتی صندلی نسبتاً نازک است و راحتی آن بسیار متوسط ​​است.

از نظر فضای ذخیره سازی در خودرو، Tiggo 8 PLUS جدید به عملکرد عالی خود ادامه داده است. تعداد محفظه های ذخیره سازی کافی است و هر کدام کاربرد بیشتری نسبت به قبل دارند. قسمت صندوق عقب، ردیف دوم و ردیف سوم صندلی ها همگی می توانند به آن افزوده شوند و یک بستر بزرگ نزدیک به 2 متر تشکیل دهند. این عملکرد برای استفاده روزانه بیش از اندازه کافی است. بنابراین، اکثرا همه بیشتر نگران این هستند که آیا کابین راننده آن ارتقا یافته است یا خیر؟

وقتی به کابین راننده می آیید، می توانید متوجه شوید که کنسول میانی Chery Tiggo 8 PLUS جدید ظاهری کاملاً جدید دارد. ظاهر آن جمع و جورتر و کاربرد آن بیشتر است. چشم نوازترین نقطه در کابین صفحه نمایش بزرگ و یکپارچه کنسول مرکزی است. بدیهی است که این طراحی الهام گرفته شده است. الهام از جاده ای پر ستاره، همراه با خروجی افقی تهویه هوا در زیر آن. شکی نیست که عملکرد آن واقعاً بهتر شده است. از نظر پیکربندی، ماشین جدید به سیستم LION4.0 Lion Zhiyun با ناوبری AR و ارتباط با صفحه نمایش دوم مجهز شده است. علاوه بر این، این خودرو همچنین دارای تشخیص چهره AI، صوتی SONY، کروز منترل تطبیقی ​​تمام سرعت، حفاظت بین خطوط، کمک به ترافیک و تصاویر پانوراما است. پارک اتوماتیک، ترمز اضطراری خودکار و سایر عملکردها، از جمله سیستم دستیار رانندگی و بسیاری از تنظیمات به صورت استاندارد در آن وجود دارد.

از نظر قدرت موتور، Tiggo 8 PLUS همچنان به یک موتور توربوشارژ 1.6T و یک جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه مجهز خواهد بود. حداکثر قدرت این موتور 197 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن 290 نیوتن متر است. همزمان مدل های مجهز به موتور 1.5T + 48V با سیستم قدرت هیبریدی سبک وجود خواهد داشت. سیستم تعلیق شاسی نیز تعلیق مستقل جلو و عقب است.