دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

نتیجه تست رانندگی با خودروی تست دارای جعبه دنده شگفت انگیز Chery Tiggo 5 1.5T!

نتیجه تست رانندگی با خودروی تست دارای جعبه دنده شگفت انگیز Chery Tiggo 5 1.5T!

موتور توربوشارژ Chery Tiggo 5، در نهایت حقیقت را نشان داد، از خوش شانسی ما هست که قبل از تست رانندگی ما ماشین به طور رسمی مورد استفاده قرار نگرفته بود. در حال حاضر، کل سری Tiggo 5 به یک موتور 2.0L مجهز شده و این مدل 1.5T هنوز در مرحله نهایی تاییدیه است. وسیله نقلیه ای که این بار آزمایش کردیم هنوز در مرحله دوم نصب آزمایشی است، و هنوز به مرحله نهایی تولید نرسیده است.

این تست درایو کمی خاص است. دلیل این است که من هم عملکرد این موتور را و همچنین پروژه تست آلپ را تجربه کرده ام، بنابراین این مقاله به دو قسمت تقسیم می شود، یک قسمت نظر ما نسبت به این موتور جدید توربوشارژ است، قسمت دیگر نتیجه آزمایش یخ و برف است. در مورد نمای خارجی و داخلی، سازنده گفته است که جزئیات هنوز هم باید تغییر کنند، بنابراین بخش های جزیی نمایش داده نمی شود.

تجربه موتور تست 1.5T

این بار چری Tiggo 5 و Arrizo 7 را با موتور 1.5T برای درایو تست رسانه فراهم کرد. این دو خودرو از پیشرانه یکسانی استفاده می کنند. درایو تست اصلی ما مدل دنده دستی Tiggo 5 1.5T است. از آنجا که این یک ماشین آزمایشی است، فضای داخلی خودرو به طور کامل مونتاژ نشده است و سیم های مختلفی در قسمت داخلی وجود دارد تا نصب ابزارهای مختلف آزمایش را در خودرو تسهیل کند.

توان خروجی این موتور خیلی زیاد نیست. حداکثر قدرت 152 اسب بخار (112 کیلووات) در 5500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور آن 205 نیوتن متر در متر / 2000-4000 دور در دقیقه است. این موتور توربوشارژر علاوه بر مدل های Tiggo 5 در Arrizo 7 نیز مونتاژ می شود. اکنون بسیاری از مدل های مارک های مستقل مدل های 1.5T را به بازار عرضه کرده اند. بیایید به طور خلاصه پارامترهای این موتورها را مقایسه کنیم.

بزرگترین احساس ما در هنگام تست رانندگی این است که زمان مداخله توربو موتور خیلی زود است، اساساً در حدود 1600 دور در دقیقه، شما می توانید مداخله توربو را کمی احساس کنید، اما مداخله ناگهانی نیست، اصلا حس نفوذ توربو وجود ندارد، اما یک فرایند گام به گام وجود دارد.

فرآیند شتاب گیری نسبتاً روان است و توان خروجی نسبتاً ساده است. به خصوص هنگام استارت، پدال گاز با حساسیت بیشتری تنظیم می شود.با این موتور 1.5T احساس می کنید که قدرت در شروع کار بسیار خوب است. در رانندگی روزانه، شروع حرکت به هیچ وجه به گاز خیلی عمیق احتیاج ندارد و می تواند به راحتی شروع و شتاب بگیرد.