دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

چری تیگو 5 در مقابل زوتی دامای X5

طراحی داخلی صاف و لایه لایه است و مناطق به وضوح تقسیم شده اند. صفحه میانی داده های مختلف رانندگی را نشان می دهد. صفحه LCD روی کنسول مرکزی برای کل سیستم استاندارد است.

موتورهای سری Acteco که توسط Tiggo 5 استفاده می شود نتیجه همکاری فنی بین شرکت AVL اتریش و شرکت خودروسازی چری چین است. استفاده از Acteco چندین دلیل دارد، اما هدف نهایی این است که تمام تلاش ممکن را برای بهبود مصرف سوخت و محافظت از محیط زیست انجام شود. Tiggo 5 دارای یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ SQRE4T15 است.

طراحی Damai X5 همچنان ایده طراحی Zotye T600 را ادامه می دهد. مدل تست، مدل دستی 1.5T 2015 است ، قیمت رسمی 88900 یوان است، زیرا مدلی است که به تازگی تولید شده است ، بنابراین فعلا تخفیفی وجود ندارد.

در مقایسه با Tiggo 5 ، طراحی ظاهری Damai X5 جوان تر است و شکل کلی آن ساده است اما یکنواخت نیست. جلوپنجره مشبک و محفظه ورودی هوا باعث گسترش عرض بصری جلوی خودرو می شود و تزئینات کرومی مناسب از طراوت و ظرافت بیشتری برخوردار است.

طراحی داخلی کلی به همان اندازه جدید است. کنسول وسط توسط خروجی باریک تهویه مطبوع به مناطق عملکردی بالا و پایین تقسیم می شود. دوخت قرمز روی صندلی و کاربرد گسترده مواد نرم باعث شده است که ظاهری شبیه به تی صد هزار نداشته باشد. اضافه شدن سانروف پانوراما بدون شک برای مصرف کنندگان جذابیت بیشتری دارد.

Tiggo 5 و Damai X5 به عنوان SUV های شهری در کلاس 100000 یوانی جای گرفته اند. اگرچه آنها از نظر تأثیر برند نمی توانند با سایر مارک ها رقابت کنند ، اما از طریق مزایای قیمت و پیکربندی های فراوان ، فاصله با برندها را کاهش داده اند. عملکرد بد نیست. کنتراست ظاهری به اندازه کافی خوب نیست.

منبع: cnautonews