دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

بررسی تیگو 5x 2020

جزئیات داخلی Tiggo 5x 2020 که در معرض دید قرار گرفته را بررسی کردیم، پیکربندی ایمنی / فناوری بهبود یافته است.

پس از قرار گرفتن در معرض نقشه رسمی Tiggo 5x 2020 ، ما از کانال های مربوطه درباره اطلاعات پیکربندی محصول اطلاعات بیشتری کسب کردیم. گزارش شده است که ماشین جدید در تمام جنبه های ایمنی و پیکربندی فن آوری به روز خواهد بود ، و سیستم تعاملی Lion Zhiyun نیز به روز شده است. اتومبیل جدید به طور رسمی در 16 ژوئیه سال 2020 به بازار عرضه می شود.

از نظر سبک ، Tiggo 5x 2020 تفسیر سبک خود را بر اساس زبان طراحی “Life In Motion 3.0” انجام داده است ، در حالی که سبک اسپرت ثابت را حفظ می کند ، یک لبه تیز را ارائه می دهد. به عنوان مثال ، جلوپنجره ورودی هوا با گلکسی ماتریس چشم نواز است ، چراغ های جلو لنزهای الماس کریستالی و چراغ های روشنایی روز پویا از نوع G سبک ورزشی را نشان می دهند. علاوه بر این ، تحت حمایت مفهوم طراحی جدید “Fengge” ، ظاهر ماشین جدید دیگر از مارک های لوکس کمتر نیست.

از کنار ، ماشین جدید از تعداد زیادی خط حکاکی شده استفاده می کند که مانند مجسمه های یونان باستان سه بعدی هستند. علاوه بر این ، چرخ های آلیاژی آلومینیومی پنج فریم 17 اینچی و سایر طرح های پیکربندی قلب شکل ، از حس حرکت و اصلاح صحیح برخوردار هستند و چراغ های عقب سیاه شده ، رمز و رازی به بدنه می بخشد.

از نظر پیکربندی ، Tiggo 5x 2020 کاملاً از فن آوری برخوردار است: سیستم ترمز اضطراری خودکار AEB ، سیستم هشدار خروج از خط LDW ، فیلم پانوراما 360 درجه با کیفیت بالا و مجموعه ای از تنظیمات ایمنی فعال و منفعل همه مجهز هستند. سیستم تعاملی Lion Zhiyun نیز با اجرای چندین عملکرد تعاملی AI ، این بار نیز ارتقا یافته است.

از زمان معرفی ، Tiggo 5x به کیفیت خود مشهور است ، دارای رقابت تزلزل ناپذیری در بازارهای خارج از کشور است و در بیش از 100 کشور جهان فروخته شده است. من معتقدم Tiggo 5x کیفیت عالی بین المللی خود را ادامه خواهد داد.