دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

قیمت پیش خرید تیگو 5x !!!

مسیر رانندگی آزمایشی ما از شهر باستانی Shuhe در لیجیانگ شروع می شود و به سمت کوه برفی Yulong می رود. سفر رفت و برگشت حدود 150 کیلومتر است. در اصل شامل شرایط جامع جاده ای شهری و شرایط جاده کوهستانی و همچنین مقدار کمی از شرایط جاده ای است.

نسل جدید نسخه پرقدرت Tiggo 5x دو حالت رانندگی ECO و SPORT را فراهم می کند. با رانندگی در جاده های شهری ، حالت ECO بسیار ظریف است و عملکرد 9CVT بسیار “روان” است و به طور کلی می توان برای توصیف تجربه رانندگی یک ماشین جدید در حالت ECO استفاده کرد.

با تغییر حالت به حالت SPORT ، نیروی پیشرفته بلافاصله با غرش موتور به ماشین باز می گردد. اگرچه کافی نیست، اما در حال حاضر کنار آمدن با شرایط مختلف جاده بسیار خوب است.

به طور کلی ، دریچه گاز و ترمزهای نسل جدید نسخه پرانرژی Tiggo 5x نسبتاً خطی هستند. چه در حال شروع شتاب گیری باشد و چه در کاهش سرعت ترمز ، خودرو می تواند به موقع پاسخ دهد. علاوه بر این ، احساس سبکی فرمان حتی اگر برای اولین بار استفاده شود، وجود دارد.

بسیار جدید، این ممکن است بزرگترین ویژگی نسل جدید و پیشرفته نسخه پرقدرت Tiggo 5x باشد، به همین دلیل سازنده جرات می کند بگوید رانندگی با این ماشین آسان است.

برای نبرد پیکربندی مارک های داخلی ، من هرگز از ستایش دریغ نمی کنم ، زیرا برای مصرف کنندگان ، با صرف هزینه کمتر می تواند راحتی و فن آوری را به ارمغان بیاورد، که بدون شک بزرگترین خوشبختی است. خوشبختانه ، نسل جدید نسخه پرقدرت Tiggo 5x دقیقاً چنین پیکربندی خوبی دارد.

بگذارید در مورد آنچه که احساس می کنم، سیستم اتومبیل، صحبت کنم. نسل جدید نسخه پرانرژی Tiggo 5x به سیستم تعاملی ابر هوشمند Chery’s Lion مجهز شده است. این سیستم عملکردهای اتصال هوشمند مانند تعامل صوتی طبیعی و فناوری بیومتریک هوش مصنوعی را پوشش می دهد. این می تواند خدمات تهویه مطبوع را به سادگی از طریق صدا کنترل کند. 7 دسته عملکرد: موسیقی ، تلفن ، ناوبری و سانروف.

علاوه بر این، نسخه پر انرژی Tiggo 5x همچنین می تواند موقعیت صوتی را بدست آورد، مانند نشستن در صندلی عقب راننده و گفتن “ببر کوچک ، سلام ، پنجره را باز کن” ، وسیله نقلیه موقعیت سرنشین را تشخیص می دهد و پنجرخ سمت چپ عقب را باز می کند.