دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

قیمت پیش خرید تیگو 5x !!!

قیمت پیش خرید از 79،900 شروع می شود!

با به روز شدن فناوری Chery ، با شروع نسل جدید Tiggo 7، به نظر می رسد موج محصولات چری باز شده است و تغییرات عظیمی از داخل به خارج ایجاد شده است و شگفت انگیزترین نکته این است که توانایی پاسخگویی سریع بازار و سرعت تجدید محصول با تقاضای بازار مطابقت دارد.

وقتی مشخص شد که 1.5 میلی لیتر غیر توربو Tiggo 5x کمی ضعیف است ، نسل جدید نسخه پرقدرت Tiggo 5x به زودی پس از عرضه نسل جدید Tiggo 5x به سرعت ارتقا یافت. موتور توربوشارژ T ، قدرت کوتاه برد را جبران می کند.

قیمت ماشین جدید نیز بسیار خوب است. قیمت رسمی 8.99-10.59 میلیون یوان است. 10 هزار کاربر اول همچنین می توانند از قیمت پیش خربد 7.99-9.59 میلیون یوان لذت ببرند.

بنابراین ، در مورد به روزرسانی نیرو و نسخه پرقدرت نسل جدید Tiggo 5x با قیمت پیش فروش 79900 چطور؟ همین اواخر ، رد دات ، بازار خودرو ، در یک جلسه تست رانندگی جدید اتومبیل که در لیجیانگ برگزار شد شرکت کرد. در اینجا یک گزارش تجربه ارسال شده وجود دارد.

چگونه ماشین جدید با قدرت 1.5T رانندگی می کند؟
اول از همه ، بیایید به بزرگترین نکته برجسته نسل جدید Tiggo 5x نسخه پرقدرت نگاه کنیم.

این اتومبیل جدید به یک موتور توربوشارژ 1.5T کاملاً جدید مجهز شده است. این دستگاه می تواند به حداکثر بازه گشتاور 1750-4000 دور در دقیقه دست یابد. حداکثر توان خروجی 115kW و حداکثر گشتاور خروجی 230N · m است. شایان ذکر است که بازده حرارتی موتور آن تا 37.1٪ می باشد که همچنین موتور 1.5T دارای بیشترین بازده حرارتی در برند خود است.

گیربکس آن از نسل جدید تسمه های فولادی انتقال قدرت استفاده می کند ، که دارای صدای کمی است. بنابراین ، محصولات قدیمی نه تنها 22٪ دامنه انتقال قدرت را افزایش می دهند ، بلکه عملکرد شتاب را نیز به 100 کیلومتر 14٪ افزایش می دهند. در عین حال ، این یک عملکرد عالی از مصرف سوخت جامع رسمی 6.8L / 100km را نیز به ارمغان آورد.