دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

قیمت پیش خرید تیگو 5x !!!

نسل جدید نسخه توربو شارژ Tiggo 5x از اهرم دنده الکترونیکی دو حالته استاندارد از نوع ماوس 80000 استفاده می کند. اهرم دنده از نظر تکنولوژی دارای اثر دید در شب است و می تواند در حالت های ECO و SPROT آزادانه تعویض شود.

علاوه بر این، فناوری بیومتریک هوش مصنوعی وجود دارد، که می تواند تشخیص سریع چهره و اثر انگشت انسان را درک کند و به افراد اجازه دهد وارد دوره “تشخیص چهره” شوند.

علاوه بر این ، در حین تست رانندگی ، به دلیل مسافت درایو آزمون نسبتاً طولانی ، ماشین جدید مجهز به نسخه 9.3 ESP بوش و سیستم های کمک هوشمند رانندگی ، از جمله سیستم هشدار خروج از خط LDW ، تشخیص علامت محدودیت سرعت SL و یادآوری فعال ، عملکرد کروز تطبیقی ​​ACC منتظر یک سری پیکربندی های پیشرفته باشید.

کنترل کیفیت در محل

این آخرین تعریف و تمجید از چری برای کنترل کیفیت نسل جدید نسخه توربو Tiggo 5x است.

طراحی جانبی نسخه توربو نسل جدید Tiggo 5x همان مدل فعلی است با این تفاوت که نوار تزئینی همرنگ بدنه به بالای “حاشیه کناری” اضافه شده است.

در قسمت داخلی ، این بهبود کیفیت حتی بیشتر مشهود است.

اولی یک ناحیه بزرگ از صندوق نرم است. طرح کنترل مرکزی طرح نافذ افقی نه تنها بسیار ظریف و شیک است ، بلکه در انتخاب مواد نیز بسیار پیچیده است. کنسول لایه لایه از موادی مانند پلاستیک نرم ، تریم مات، چرم سوراخ دار استفاده می کند.

در مرحله دوم ، نوع بخیه های واقعی. نسخه پرانرژی این مدل با بخیه های قرمز رنگ در کنسول مرکزی ، صندلی ها و پانل های در تزئین شده است. اگر خوب دقت کنید ، متوجه خواهید شد که این بخیه ها تزیینات نیستند ، بلکه دوختهای اسپرت اصلی هستند.

خلاصه اینکه آیا این واقعاً یک SUV است که بالاترین هزینه آن کمتر از 100000 یوان است؟

نسل جدید نسخه پرقدرت Tiggo 5x کمبودهای برق را جبران می کند و بدون شک جای توصیه دارد. قیمت پیش خرید کمتر از 80،000 است و بالاترین قیمت آن از 100،000 بیشتر نیست. شما می توانید یک مصنوعات حمل و نقل مجهز و با کیفیت 1.5T داشته باشید و بدون شک سود خواهید برد. آنچه ارزش دیدن دارد ، ضمانت مادام العمر موتور است.