دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

نتیجه تست رانندگی با خودروی تست دارای جعبه دنده شگفت انگیز Chery Tiggo 5 1.5T!

در آخر ، به عملکرد گیربکس نگاه می کنیم. باید گفت که تجربه تعویض این جعبه دنده پنج سرعته دستی بسیار خوب است، دنده ها کاملاً مشخص هستند و شما می توانید یک تنفس جزئی را بین دنده ها احساس کنید و نیازی به نیروی زیاد برای تعویض دنده ها نیست و حتی دو انگشت نیز می تواند عمل جابجایی را به راحتی انجام دهد. اگرچه دنده نسبتاً سبک است، اما در واقع از نوع بدون بافت در هنگام استفاده نیست و در هنگام رانندگی روزانه احساس آرامش می دهد.

شتاب 0-100 کیلومتر در ساعت:

از آنجا که تست رانندگی در منطقه آلپی بود، ما نمی توانستیم برای تست از مدل تست عملکرد شتاب Tiggo 5 1.5T استفاده کنیم، اما مهندس سازنده به من گفت که نتیجه آزمایش داخلی 0-100 کیلومتر در ساعت حدود 10.4 ثانیه است. به نظر ما، به نظر می رسد که این یک نتیجه نسبتاً متوسط ​​است، نمی توان گفت که عالی است.

خلاصه تست قدرت:

در حال حاضر ، عملکرد موتور توربوی جدید چری اساساً رضایت بخش است. اگرچه پارامترها خیلی برجسته نیستند، اما تجربه این موتور همجنان کاملا خوب است و هیچ مشکلی در مطابقت با گیربکس وجود ندارد. تنها چیزی که باید بهبود یابد، صدای کمی بلند موتور است. به طور کلی، این موتور 1.5T Tiggo 5 دارای مزایای خاصی است و از مدل های برند سرمایه گذاری مشترک چیزی کم ندارد. من فقط نمی دانم مصرف سوخت این موتور چگونه است، چیزی که ما خیلی منتظر تست آن هستیم.