دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

نتیجه تست رانندگی با خودروی تست دارای جعبه دنده شگفت انگیز Chery Tiggo 5 1.5T!

عملکرد گیربکس نیز بسیار خوب است. به نسبت دنده های اول، دوم و سوم کمی متراکم هستند، بنابراین باید هنگام راه اندازی سریعا به دنده دوم بروید. تنظیمات نسبت دنده بین دنده های سوم و چهارم نسبتاً کم است، بین 30 کیلومتر در ساعت است، شما می توانید در سه دنده با سرعت 60 کیلومتر در ساعت رانندگی کنید و هنگام رانندگی در مناطق شهری نیازی به تعویض دنده نیست. این امر باید به صورت آگاهانه توسط سازنده تنظیم شود. در صورت وجود ترافیک در جاده، ممکن است لازم باشد مرتباً دنده عوض کنید.

دور موتور خیلی زیاد نیست. موتور هنگام رانندگی روزانه همیشه در وضعیت نسبتاً ملایمی قرار دارد. فقط وقتی سرعت به 120 کیلومتر در ساعت می رسد، دور موتور به 3000 دور در دقیقه می رسد. اگر سرعت حدود 80 کیلومتر در ساعت باشد، اساساً دور موتور از 2000 دور در دقیقه بیشتر نمی شود.

یک نقص در کنترل صدای موتور است. صدای توربوشارژر کاملاً مشهود است. اگرچه برخی از دارندگان اتومبیل ممکن است این صدا را دوست داشته باشند، اما صدا موتور از تنظیمات کارخانه باید در محدوده خاصی کنترل شود. با دید قضاوتی به آن می توان گفت صدای توربو تا حدودی واضح است.

علاوه بر این، صدای موتور در محدوده سرعت متوسط ​​و سرعت کم بلندتر است. اساساً، وقتی موتور از 3000 دور در دقیقه بگذرد، صدا کاملاً واضح است. سازنده گفت که این نیز مشکلی است که آنها در این مرحله سعی در حل آن دارند. کنترل صدای موتور یک مهندسی سیستم نسبتاً پیچیده است که در این مدل حتما باید انجام شود.