دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

ویژگی های چری تیگو ۷ پرو!

چری هنگامی که در اواخر سال 2019 بازگشت به بازار فیلیپین را اعلام کرد کاملاً سر و صدا کرد. نه تنها یک ضمانت جدید 1.000.000 کیلومتری پیشرانه را معرفی کرد ، بلکه یک کراس اوور جذاب را نیز به ارمغان آورد.

اکنون ، این خودروساز چینی با تیگو 7 پرو کاملاً جدید در حال توسعه بیشتر است. این کراس اوور کامپکت پنج نفره جدید کمی بیشتر از پیشنهادات اولیه چری است ، اما هنوز هم برچسب نسبتاً مقرون به صرفه ای دارد. بیایید یک نگاهی بیندازیم.

از لحاظ استایل ، تیگو 7 پرو بسیار شبیه به تیگو ۷ است. جلوپنجره مانند مزدا با بدنی اسپرت در اطراف دارد. در داخل ، از یک فضای بسیار عالی با انبوهی از چرم و مواد براق برخوردار است.

این کراس اوور مجهز به چهار بانر توربوشارژر 1.5 لیتری سازگار با یورو 5 است که 145 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و 210 نیوتن متر در 1750-4000 دور در دقیقه تولید می کند. این پیشرانه به یک CVT متصل می شود.

یک ظاهر طراحی و عملکرد کنار ، آنچه باعث می شود Tiggo 7 Pro به یک کراس اوور فریبنده تبدیل شود ، ویژگی های بسیار زیاد آن است. این خودرو دارای یک کلید هوشمند است که امکان راه اندازی موتور از راه دور و سیستم های تهویه هوا ، درب عقب و پنجره ، شارژر تلفن هوشمند بی سیم داخلی ، سانروف پانوراما ، ترمز دستی الکترونیکی و نورپردازی محیطی چند رنگ برای کابین را فراهم می کند. یک صفحه نمایش سرگرمی و سرگرمی 10.25 اینچی با قابلیت اتصال Android Auto و Apple CarPlay نیز وجود دارد.

همچنین یک سری فن آوری های ایمنی مانند دوربین 360 درجه HD با سنسورهای مجاورت جلو و عقب برای کمک به پارکینگ ، کنترل کشش و کمک کمکی و فرود وجود دارد. همچنین یک سیستم لغو ترمز وجود دارد که در شتابهای تصادفی گاز را تسخیر می کند و یک سیستم سیگنال اضطراری است که در هنگام ترمزهای ناگهانی با سرعت زیاد چراغ های خطر را چشمک می زند.

برای این همه چقدر؟ خوب ، 2021 Chery Tiggo 7 Pro با برچسب قیمت P1،198،000 وارد بازار می شود و دارای ضمانت نامه موتور 1،000،000 کیلومتر (یا 10 ساله) فوق ، ضمانت نامه پنج ساله / 100000 کیلومتر برای خودرو و PMS و کمک جاده ای رایگان برای سه سال اول

رئیس جمهور چری خودرو فیلیپین ، رومل سایتین گفت: “ما هیجان زده هستیم که سرانجام چری Tiggo 7 Pro کاملا جدید ما را نشان می دهد.” “با داشتن یک ظاهر طراحی شده و ویژگی های لوکس ، ما انتظار داریم که حسرت فیلیپینی ها را برای طراحی و فناوری موجود در SUV های گران قیمت لوکس ، اما با قیمت بسیار مقرون به صرفه تر متعجب و خوشحال کند.”

topgear